Over de functie
Beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Werk je gestructureerd? Dan zijn wij op zoek naar jou voor de functie van backoffice customer service!
Als medewerker backoffice customer service ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een soepel verloop van ons orderproces. Jij bent verantwoordelijk voor de verzorging van A tot Z: zo regel je onder meer de transport en de juiste exportdocumenten. Daarnaast zul je veel komen te schakelen tussen de afdelingen sales, logistiek, planning, transporteurs en klanten. Verder ga je met de volgende werkzaamheden aan de slag:
- Inzetten en opvolgen van orders in Microsoft Dynamics Navision;
- Opvolgen van klantvragen en leverafspraken;
- Wekelijks opvolgen en rapporteren van volumeafspraken met key accounts;
- Inplannen van transport en de invoer van gegevens in diverse portals;
- Contact onderhouden en het aansturen van ons externe warehouse;
- Verwerken van gegevens in de portals van onze klanten.
$ads={1}
Past dit werk helemaal bij jou? Dan hebben wij een mooi aanbod voor jou als medewerker backoffice customer service klaar liggen!
Functie-eisen
Jij gaat graag nauwkeurig te werk en bent communicatief sterk. Verder beschik je over het volgende:
- Een hbo werk- en denkniveau;
- Je beheerst de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de foodsector;
- Ervaring met Excel en Outlook, Microsoft Dynamics Navision is een pré.
Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? Lees nog even kort over de organisatie waar je komt te werken.
Over het bedrijf
Je komt te werken in een tortilla fabriek. Dagelijks maken wij ongeveer 2,2 miljoen tortilla wraps die in allerlei supermarkten over heel Nederland worden verkocht. De organisatie bestaat uit 3 verschillende afdelingen, namelijk: de verpakkingsafdeling, de inpakafdeling en de logistieke afdeling.
De organisatie is gevestigd in Kerkrade en zijn gemakkelijk bereikbaar via de snelweg vanuit Maastricht, Sittard, Geleen en Heerlen.
Enthousiast? Solliciteer snel, want er is maar één plek beschikbaar! De procedure verloopt als volgt: Solliciteer - Intakegesprek bij Start People - Sollicitatiegesprek bij onze partner – Match!? Dan feliciteren wij jou graag met je nieuwe baan!
Wat we bieden
Naast een uitdagende baan in een groeiende organisatie met een prettige en collegiale werksfeer, kun je het volgende van ons verwachten:
- Een bruto salaris tussen de €14,- en €17,- per uur;
- Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer vanaf 10 km enkele reis, met een maximum van 50 km enkele reis;
- Een 32 tot 38-urige werkweek;
- Vast dienstverband via Start People, met kans op overname door de opdrachtgever.
Tevreden met het aanbod? Super, lees dan wat wij van jou verwachten als medewerker backoffice customer service.